Loading animation

Wat zit inbegrepen in mijn abonnement?

  • Alle thuiswedstrijden van de reguliere competitie (15) zijn inbegrepen.
  • Indien je jouw abonnement voor 30 juni aankoopt, krijg je alle Play-offs  (inclusief de Champions’ Play-offs) er gratis bij.
  • Als je jouw abonnement na 30 juni aanschaft, zijn de Champions Play-offs daarin niet inbegrepen.

Waar vind ik de prijzen van de abonnementen?

De prijzen van de abonnementen voor het seizoen 2024-2025 vind je terug via deze pagina.

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Indien je abonnement gekoppeld is aan een online account kan je deze op de website verlengen vanaf 4 mei.

Ongeveer vanaf midden mei kan je jouw seizoenskaart ook aan de dienst ticketing bij een van onze medewerkers verlengen of aankopen (de exacte datum wordt later nog bekendgemaakt).

Ik wil mijn abonnement verlengen, maar op een andere zitplaats. Hoe doe ik dat?

Vanaf 4 mei kan je (online) een vrije plaats kopen. Indien je een plaats wil die op dat moment nog bezet is, kan je (voorlopig) een andere plaats aanduiden. Na 30 juni komen de niet-verkochte gereserveerde plaatsen van het vorige seizoen vrij en kan je jouw reeds gekozen plaats kosteloos vervangen door de plaats die je aanvankelijk wou (als deze vrij is).

Ik wil voor het eerst een abonnement kopen, hoe doe ik dat?

Online via deze website vanaf 4 mei.

Aan de dienst ticketing midden mei (de exacte datum zal later worden bekendgemaakt).

Wat zijn de formules van de abonnementen voor kinderen?

Alle kinderen tot en met 6 jaar kunnen een gratis abonnement opvragen.

Een abonnement voor kinderen van 7 tot en met 12 jaar kost €55, ongeacht welke plaats in het stadion.

De voordelige tarieven voor kinderen ouder dan 12 en jonger dan 18 jaar en studenten vind je terug helemaal beneden op deze pagina.

Welke voordelen brengen de abonnementen met zich mee?

Naast de 15 thuiswedstrijden in de reguliere competitie geniet je ook gratis van de Play-offs (enkel van de Champions’ Play-offs indien je voor 30 juni een abonnement koopt). Ook profiteer je van 5% korting in de fanshop en een limited edition gadget.

Hoe gaan de gespreide betalingen in zijn werk?

Een derde van het totaalbedrag dient meteen te worden betaald. Het 2e en 3e betaalverzoek ontvangt u per mail of sms.

Online: na het verlengen of aankopen zoals u dat gewoon bent, kan je bij het afrekenen kiezen voor gespreide betaling (via Alma). Vervolgens wordt u doorverwezen naar de betaalpagina waar je de verdere stappen dient te volgen.

Dienst ticketing: laat voor het afrekenen weten dat u een gespreide betaling wenst: dan doorloopt de medewerker met jou de nodige stappen.

Komen extra voorwaarden of extra kosten kijken bij de gespreide betaling?

Voor de gespreide betaling is er een totaalbedrag van minimum 100 euro nodig. Verder is enkel een werkende bankapp op uw smartphone vereist. De gespreide betaling brengt géén extra kosten met zich mee.

Is de korting voor familie-abonnementen ook online geldig?

Nee, de korting voor familie-abonnementen is enkel verkrijgbaar aan de dienst ticketing.

Kan ik ook een parkeerabonnement kopen?

Ja, dat kan. Een parkeerabonnement kan worden aangekocht bij de dienst ticketing. Meer info nodig? Mail naar ticketing@cerclebrugge.be.

Kan er een factuur worden opgemaakt voor de aankoop van een abonnement op bedrijfsnaam?

Bij het online bestellen van een abo kan je aanvinken of je een factuur wenst.

Aan de dienst ticketing kan ook een factuur gevraagd worden.

Kan ik meerdere abonnementen op mijn naam zetten?

Dat kan helaas niet meer omdat elk ticket en abonnement gepersonaliseerd moet zijn sinds januari 2020.

Mijn kind heeft nog geen e-mailadres, hoe los ik dit op?

Sinds vorig seizoen moet elk abonnement en elk ticket gepersonaliseerd zijn. Maar bij kinderen die nog geen e-mailadres hebben, is het niet verplicht dit in te vullen. De geboortedatum, achternaam en voornaam volstaan in dat geval.

Wat met het tegoed op mijn drankkaart van het seizoen 2023-2024?

Het bedrag dat op jouw consumptiekaart staat, kan niet worden overgezet naar de kaart van volgend seizoen.

Ik weet niet of het gelukt is om mijn abonnement te verlengen. Hoe kan ik dit te weten komen?

Surf naar deze website en meld je rechtsboven aan via de knop MyCercle. Klik daarna rechtsboven op jouw naam en daarna op ‘your account’. Indien het verlengen gelukt is, zal je bij season tickets jouw abonnement voor het seizoen 2024-2025 zien staan.

Een probleem bij het aankopen of verlengen van een abonnement?

Volg hier het stappenplan voor het aankopen van een abonnement.

Volg hier het stappenplan voor het verlengen van een abonnement.