Cercle Brugge Ticketing

tickets

BESCHIKBARE EVENTS


cercle vs club

Maandag 1 april 2024 om 13h30

Tickets binnenkort beschikbaar

cercle vs antwerp

Zondag 21 april om 13h30

tickets binnenkort beschikbaar

cercle vs rsca

Zondag 28 april om 16h00

Tickets binnenkort beschikbaar

cercle vs genk

Zaterdag 4 mei om 20h45

tickets binnenkort beschikbaar

cercle vs union

Zondag 19 mei om 13h30

tickets binnenkort beschikbaar

Jubileumboek 125 jaar cercle

€49,95

koop nu

ticketinformatie


openingsuren dienst Ticketing

De dienst Ticketing ter hoogte van het Cercle Brugge secretariaat aan Jan Breydel is elke werkdag open in de namiddag. Tijdens de abonnementenverkoop (begin juni-eind september) is Ticketing bovendien elke woensdag open tot 20h00. Op zaterdagvoormiddag is dat tussen 10h00-12h00.

Openingsuren

  • Maandag: 13h30 tot 17h30
  • Dinsdag: 13h30 tot 17h30
  • Woensdag: 13h30 tot 17h30
  • Donderdag: 13h30 tot 17h30
  • Vrijdag: 13h30 tot 17h30
  • Zaterdag: 10h00 tot 12h00 (enkel bij een thuiswedstrijd in dat weekend)

(groeps)tarieven

Een thuiswedstrijd van Cercle Brugge meepikken? Goed idee! Er zijn 2 verschillende tariefcategorieën: topwedstrijden (Club Brugge, Anderlecht, Gent, Genk, Standard en Antwerp) en niet-topwedstrijden (alle overige wedstrijden).

Wil je een thuiswedstrijd bijwonen met meer dan 10 personen? Cercle voorziet een speciaal tarief voor groepen. Ideaal dus om een match mee te pikken met je vrienden en/of familie, collega's of vrienden. Hoeveel het groepstarief bedraagt, hangt af van het aantal tickets. Informeer vrijblijvend door een mailtje te sturen naar ticketing@cerclebrugge.be en we nemen snel contact op met alle informatie.

stappenplan online ticketing

  • Meld je aan via ticketing.cerclebrugge.be
  • Kies de thuiswedstrijd waarvoor je tickets wil kopen
  • Selecteer een tribune en vervolgens de vrije zitjes naar keuze (maximum 4)
  • Wijs nu de ticket(s) toe aan de effectieve gebruiker(s): indien de supporter gekend is bij Cercle , kan je zijn/haar e-mailadres of klantennummer invullen en op enter duwen. Je zal zien dat hij/zij wordt herkend door het systeem. In dit geval werd het ticket ook toegekend aan de gebruiker.
  • Is de supporter niet gekend in het systeem? Dan vul je bij “voer gebruikersinformatie in” de voornaam en naam in en duw je op enter. Nadien vervolledig je het registratieproces bij “volledig gebruikersprofiel” of “complete user profile” en vul je de ontbrekende data in. Klik daarna op opslaan. Het ticket werd nu succesvol gekoppeld aan de supporter.
  • Voor eventuele extra tickets tot een maximum van 4, herhaal je telkens bovenstaand proces.